Мої уроки


Відкритий урок.
Інтегрований курс. Урок - вінок.
(українська мова,трудове навчання)
Знаходження кореня у спільнокореневих
словах. Виготовлення з паперу українського
віночка.    Читати


Виховний захід «Супер-тато»

Тема: Конкурсно-розважальна програма «Супер-татусь»
Мета: Сприяти створенню дружньої класної родини, зміцненню стосунків між батьками і дітьми, формувати у дітей почуття поваги до батьків, дати можливість дітям побачити таланти своїх татусів, виховувати любов до батька, своєї сім`ї, родини.
Обладнання: Медалі і стрічки для нагородження, портрети мам, намальовані дітьми, український рушник, коровай.
Одвічна тема — це батьки і діти,
Де всюди поруч радість і жура.
Тут завжди є причина порадіти
І місце є для щастя і добраЧитати                  Банс


Перший урок на тему:

 «Моя Україно!Ти мати єдина

 на всі покоління й віки…»




Конспект уроку з українського читання (3 клас) 
Тема. Усна народна творчість: прислів 'я і приказки; скоромовки; загадки
Ключові компетентності (загальиопізиавальні цілі):
  • розширити і поглибити знання дітей про усну народну творчість;
  • розвивати вміння виразного читання;
  • виховувати любов до українського слова.
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
-знає і називає основні ознаки малих фольклорних жанрів: загадки, скоромовки, прислів'я, приказки. Середній рівень: -пояснює значення приказок, -добирає узагальнюючі назви до груп прислів'їв Достатній рівень:
-вимовляє у процесі читання слова з дотриманням норм орфоепії та правильно їх
наголошує;
Високий рівень:
-встановлює відповідність між частинами прислів'їв; інсценізує скоромовки; -складає загадки та відгадує загадки, складені однокласниками; -висловлює оцінні судження про роль малих фольклорних жанрів у повсякденному житті сучасної людини.


Конспект уроку з української мови(2 клас) Читати

Тема: Не зривай першоцвітів!

Збережемо природу Землі разом!
Мета:вчити учнів розпізнавати першоцвіти;
виразно читати ;розвивати спостережливість;виховувати любов до краси куточків рідної природи.
Хід уроку.

    I.            Організація класу.

II.            Актуалізація опорних знань.

 1. Відгадування загадки.
Привітанням журавля
Я пробуджую поля,
Я розтоплюю сніги,
Щоб ожило все навкруги.
Відгадайте хто вона
   Ця красуня чарівна?    (Весна.)
2.Бесіда.                
     Які зміни відбулися в природі весною? 
    Які весняні квіти ви знаєте? 
3.Ознайомлення з малюнками весняних квітів.

Презентація дитячих малюнків. Читати далі
Відео з уроку





             Відкритий урок з « Я і Україна. Природознавство у 3 класі.»      Читати


Ранок на тему
 «Прощання з початковою школою»
Дорога перша вчителько! Як швиденько промайнули 4 роки. І от сьогодні ми зібралися на свято, щоб попрощатися з вами, подякувати вам за вашу науку, за ласку, за любов до нас.
Сьогоднішнє свято сумне і радісне. Ми вилітаємо з-під вашого теплого і мудрого крила.
Нам довго бракуватиме вашої повсякчасної опіки. Ви будете навчати інших дітей, бо така професія у вас. На прощання хочемо вам сказати, що усі ми дуже любимо вас.         Читати далі
 Доповідь на тему:   
Завдання початкової школи з розвитку усного мовлення молодших школярів       читати далі
Модульна контрольна робота №1 Читати
Конспект уроку з математики (1 клас) Читати
Доповідь на тему:«ОЦІНКА І САМОАНАЛІЗ УРОКУ» Читати
                               Реферат на тему:
 «Формування навичок каліграфічного письма на уроках рідної мова у початкових класах»
Успіхи каліграфічного почерку у молодших школярів залежить, насамперед, від свідомого засвоєння основних елементів будь - яких букв алфавіту.
З розвитком писемної мови на центральну нервову систему дитини здійснюється велике навантаження. Тому після підвищення вимог можливі «зриви», що призводять до мовних порушень. Дитині складно запам'ятати літери, склади, а згодом і читати слова.

На основі психолого-лінгвістичних критеріїв усі види мовних порушень можна поділити на дві великі групи залежно від виду ушкоджень: усного чи писемного.   Читати далі

Тема. Велика буква у кличках тварин.
Мета. Формувати в дітей уміння розрізняти назви тварин та їх клички, правильно писати їх; закріплювати навички добору слів, близьких за значенням; розвивати словниковий запас; виховувати любов до тварин.
Обладнання. Малюнки котика, собачки, півника; картки « Назви тварин».
Хід уроку 
І. Організація класу до уроку.
Гарно, дружно працювати,
Щоб слова навчитись правильно писати!
Каліграфічна хвилинка.
П п Пп пр ця праця
-    Складіть звукову модель сло$а.
-   Пригадайте прислів 'я про працю.

-    Запишіть одне з них. (Без праці день роком стає.)  Читати далі


Тема:   ЧИСТОТА І ЗДОРОВ'Я
Мета: ознайомити учнів із призначенням предметів особистої гігієни; учити розпізна­вати предмети загальної та особистої гігієни, використовувати їх у повсякденному житті; прищеплювати гігієнічні навички; виховувати охайність, акуратність.
Ι.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ΙΙ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Чи впливає чистота та охайність на збереження та зміцнення здоров'я?

  Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, чому для збереження та зміцнення здоров'я треба щодня бути чистим і охайним.  Читати далі

Немає коментарів:

Дописати коментар